Operation igår

Igår blev det operation för Robert efter 4 månaders sjukskrivning. Som vi förstod det så hade allt gått bra men läkaren kom och berättade allt för honom när han fått massa morfin så inte minns han vad läkaren sagt för något om operationen. Han ska väl ringa läkaren sedan när han blir lite piggare. Idag är han inte alls pigg men kanske inte så konstigt då den längsta sammanhängande sömnen han fått inatt var på strax över en timma. Allt p.g.a. smärtan och biverkningarna av medicinen han har.
Jag själv har väl inte heller sovit hundra procent bra då Robert har väckt mig och sedan har jag haft mensvärk som gjort att jag varit tvungen att vända på mig stup i kvarten. Men trots det har jag kännt mig någorlunda pigg idag och eftersom vi inte har ett enda måste i helgen så kan vi sova när vi känner för det och vara vaken när vi känner för det.
 
Nu är det bara för Robert att invänta återbesöket om två veckor, han blev sjukskriven i 2 månader till. Sedan får man se om det blir längre också beroende på om han kommer att kunna använda handen normalt eller inte efter operationen då benbiten som var lös satt så jävligt till att lederna till två fingrar kan ha tagit skada.
 
Nä nu ska jag gå och lägga mig i sängen med Robert och kolla lite tv och bara ta det lugnt. Hoppas på att min älskling ska få bli lite bättre snart och även att min hemska mensvärk inte stannar allt för många dagar.
Hoppas att ni andra har en bra helg i alla fall!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0