Nu får det räcka för idag

Kan inte säga att jag hunnit med allt med städningen och inte heller att jag har gjort överdrivet mycket heller med tanke på hur länge jag har hållt på. Men har inte stressat utan har gjort lite i taget. Har i alla fall rensat den förbannade kattlådan på all sand och rengjort den och hällt i ny sand och städade runt om den men lik förbannat kände Findus att stället bredvid toan var bättre!
Men nog om det, har plockat undan överallt, dammsugat och skurat och tvättat ett x antal maskiner. Fick även hjälp av Daniel att bära ner en gigantisk dataskärm till förrådet och även att vika ihop lakan och påslakan som jag är kass på att vika utan hjälp. 
Sedan har jag ju även hunnit med att äta på pizzan med Daniel och sitta och prata lite gamla minnen med honom.
 
Nu blir det att kolla om jag kan få till Roberts blogg som jag halvt kvaddat när jag råkade byta tema och inte kunde byta tillbaka. Sedan blir det att sätta sig i soffan med ett glas pepsi och eventuellt en bok om det nu inte är något vettigt att se på tv.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0