Lugn söndag

Idag har det varit en riktigt lugn söndag. Vaknade vid 10.00 och Robert kom hem vid 11.00 efter att ha spenderat helgen i Storarmsjö bland annat. Vi for och åt på pizzan och efter det låg vi och kollade film i några timmar. 
Nu har vi precis spelat bingolotto och vann 100kr men eftersom vi nu prenumenerar så har vi vinstgaranti. Har man inte vunnit något på 15 lotter i rad så får man billigare en månad. Eftersom vi haft 9 nitlotter tills ikväll så räknade jag bara med en liten vinst som en ny lott eller liknande denna vecka eller nästa. Men ska inte gnälla, jag blir glad bara jag får vinna :)
 
Nu ska jag ut med hundarna, tvätta en maskin med tvätt och sedan när det är klart så blir det väl att lägga sig på soffan och läsa lite. Är riktigt sugen på att börja läsa en av böckerna som jag fick i julklapp men måste läsa ut den sista boken i serien som jag läser just nu först.
Imorgon har jag ingen aning om vad som händer, blir eventuellt en sväng till mamma, tvättning av kläder och städa lite i trappan om inget annat dyker upp.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0