Långsam

Somnade inte förrän efter 05.00 imorse så har varit väldigt långsam idag från 12.00 när jag vaknade. Känner mig fortfarande inte pigg i kroppen och börjar fundera på om jag ska börja äta mer vitaminer.
Så den enda nytta som jag har gjort idag är att göra hemmagjorda biffar som jag nu har fryst in så att det finns färdigt om man vill äta det någon gång. Gjorde ju även hemmagjord pizza med Robert till lunch men med ett pizzakit så var egentligen lite fusk med det.
 
Nu blir det väl snart att göra sig klar för sängen, ska upp tidigt imorgon och fara på vårdcentralen och lämna blodprov och efter det blir det eventuellt en sväng upp på skolan, men får se hur jag gör med det har inte bestämt mig ännu. Just nu känns det som tillräckligt ansträngade att bara gå ner dit och sedan promenad med hundarna, om inte Robert tar med sig dem på sin fisketur imorgon. 
Sedan kanske jag har turen att vakna imorgon och känna mig helt pigg och kry och superutvilad, risken är liten men man vet aldrig ;)
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0