Dagens äventyr!

Idag så har vi varit ute på äventyr! Började dagen med att vara sur, har verkligen haft ett dåligt morgonhumör nu de senaste dagarna, blir nästan irriterad på mig själv och tycker synd om Robert som får dras med mig.
Hur som helst så åkte vi i alla fall till Mattias för att fara till en tjärn i skogen intill honom. Jag, Robert och hundarna fick åka med packningen på en kälke bakom fyrhjulingen som Mattias körde, världens guppiguppväg hela vägen dit men det gick bra och vi tog oss fram oskadda ;)
Robert pimplade såklart när vi kom dit men jag nöjde mig med att bara sitta vid elden i grillkojan och ha det mys. Vi blev där några timmar och vet inte vart tiden tog vägen. 
 
Nu sitter jag hemma och ska väl snart ner i tvättstugan med en massa tvätt och det blir väl det jag får göra ikväll. Robert ät hos sin mamma och håller Alex sällskap när han ska byta matta på en skoter så jag kan välja att se vilket program eller film jag vill ikväll ;)

 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0