Åsele m.m.

Ja då var det fredag igen och just nu känner jag mig på ett uselt humör tack vare min lillebror som aldrig tycks växa upp, eller åtminstonde försöka göra det. Men nog om det.
 
Veckan började med att jag var på möte på skolan i måndags, tog väldigt lång tid och än är allt inte klart, fick ett samtal idag med den tredje ändringen sedan dess. Är inte så mycket som jag ska göra men eftersom jag vill ha ett gymnasiebetyg och även ett VOC-diplom så är det mycket som ställer till det och speciellt med tanke på att jag har fått vänta ett tag.
Den nuvarande planen är att jag ska läsa med en klass, känns inte som att det kommer att funka nå vidare då jag måste låta jobbet komma i första hand eftersom jag inte kan leva på 0kr. Känns inte som att jag kommer att få nått från csn heller då jag inte alls kommer att läsa på den takt som bidraget kräver...men men återstår att se hur det blir.
 
Efter mötet for vi i alla fall och lånade ett släp, for och hämtade skotern och drog till Åsele där vi var tills i onsdags. Robert fiskade och jag hjälpte pappa att rensa på vinden och städa i ordning lite där. Var mycket gamla papper som skulle kastas och även andra saker.
 
Igår så städade jag lite men hann inte så mycket som jag hade velat då jag klev upp så sent och dessutom jobbade en kort kväll igår. 
Idag har det inte blivit mer gjort än diskningen, vaknade tidigt och var vaken i tre timmar innan jag somnade om och sedan har jag bara legat i sängen och varit ute med Torgny en sväng. Ska fortsätta med städningen om en stund och sedan bara ta det lugnt ikväll och vila upp mig inför kommande vecka.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0