Tredje advent

Lite sent kanske att skriva om tredje advent när det är fjärde imorgon men har väntat hela veckan på att Robert ska skicka bilderna jag tog med hans telefon i söndags så att det inte bara blir text vilket jag tycker är tråkigt.
Men i alla fall så har han flyttat över alla bilder på SD-kortet och hittar dem inte (läs: orkar inte leta) så får bli ett inlägg utan bild för den här gången och sedan får jag försöka att leta fram laddaren till kameran och ta halvkassa bilder med den i fortsättningen.
 
Hur som helst så hade jag en väldigt mysig tredje advent tillsammans med Robert. När han kom hem från stugan på eftermiddagen så gjorde vi kött i ugnen och jag var extremt hungrig då jag knappt ätit något och man blev inte mindre hungrig då det började lukta mat i hela lägenheten när det var ca 20-25 minuter kvar.
Men mat blev det tillslut och det var hur gott som helst. 

Sedan blev det bingolotto som vanligt (då vi är de pensionärer som vi är och dessutom prenumererar på bingolotto) och den här gången lyckades Robert vinna 2 sverigelotter, men det hade varit så mycket bättre med en ny lott istället då vi liks ska köpa extra lotter till uppesittarkvällen nu på onsdag.
Efter bingolotto blev det solsidan och sedan julfilm och denna gång blev det Grinchen och imorgon tror jag att vi ska se A Christmas Carol då vi inte har så mycket annat hemma att välja på. Blir att investera i några julfilmer till nästa år tror jag så att vi har lite större utbud.
 
Jag tycker att dessa helger har gått så otroligt fort och hoppas att även de närmsta dagarna kommer att gå fort då jag har lite datum att se fram emot.
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0