Dan före dopparedan!

Imorgon är det julafton och jag har fortfarande ingen som helst julkänsla men hoppas att den kommer under dagen eller kanske ikväll när vi kommer spela bingolotto, jag vet att vi är bingolottofanatiker men ikväll är det ju ändå uppesittarkväll!
Jag har redan hunnit packa med allt som jag ska ha med till Roberts pappa, vi kommer hem ikväll men finns ju ändå lite saker som man behöver ha med sig. Dessutom så har jag hunnit vara på ICA och handla lite kex och ost också till uppesittarkvällen.
 
Nu sitter jag i princip bara och väntar på att Robert ska sluta jobbet och sedan ska vi mot stan för att handla det sista och sedan bär det av mot Holmsund. Som det lät så kommer vi att ha lilla julafton idag så blir lite tjuvstart med julmaten detta år. Annars brukar jag vara ganska så stenhård om att bara äta det på julafton och efter julafton bara för att kunna se fram emot det så länge som möjligt. Så jag är inte som de som äter julbord redan i november.
 
Hoppas att alla får en trevlig dan före dan!
 
God jul!
 
 (Bild)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0