Andra advent

Blev en seg start på dagen idag men snart borde jag vara på G. Idag blir det att städa och förhoppningsvis gör det mig helt slut så att jag somnar tidigt ikväll trots att jag vaknade så sent idag, egentligen inte så konstigt då jag somnade efter 04.00 morse + att jag sedan sovit uselt. Men imorgon ska jag upp extremt tidigt så då gäller det att jag somnar någorlunda tidigt ikväll också.
 
Sedan när städningen är klar så blir det adventsmys med Robert, inget julrelaterat fika denna helg utan istället blir det chips och dipp som vi egentligen skulle äta igår men vi for och gjorde annat istället. Men julfilm blir det och dagens film blir nog Grinchen.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0