Tur man har en snäll lillebror...ibland ;)

Igår fick jag hjälp av Daniel med lite saker. Först så for han och handlade lite åt mig medan jag höll på med middagen. Kyckling, potatis och morötter i ugnen blev det igår.
Sedan efter att vi ätit middag så sorterade vi upp alla min papper och räkningar från oktober 2013 och fram tills den här månaden. Jag gav han papper som han sedan slog hål på och lade i högar.

Efter att han var klar med det så sorterade jag upp högarna i månader som jag sedan lade i datumordning och satte in i pärmar. Är bara 2015 kvar nu men hade ingen pärm för i år så ska göra det så fort jag har fixat en. Känns så bra att ha det bortgjort och ett stort tack till min lillebror som kunde hjälpa mig med det så att det i alla fall gick en aning snabbare än vad det brukar göra för mig när jag gör det själv.
 
Idag blir det i alla fall inte att sortera papper utan idag blir det bara att plugga, plugga och plugga lite till. Ska läsa om hur man skriver en pjäs bland annat och se om jag lyckas lära mig grunderna till det. Sen så måste jag också komma på lite bakgrundsinfo till novellen som jag ska skriva, men än så länge har jag inga idéer.
Så det är vad jag ska göra idag.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0