Dagens planer

Då har Robert nyss varit hemma och ätit lunch. Blev bara pasta- och skinksallad till han idag då jag vaknade så sent. Vet inte varför men har börjat vara så seg på att kliva upp vissa dagar och det är oftast de mornarna efter att jag sovit bra på natten och inte somnat allt för sent som det blir så.
Vaknade ändå 08.00 någon gång och tänkte att jag skulle kliva upp men så blev det inte, somnade istället om och vaknade efter 10.00 istället. Hade lätt kunnat somna om då och sovit några timmar till men då hade inte Robert fått nån lunch och hela dagen hade varit bortkastad.
 
Så nu när jag har ätit och plockat undan så är det dags att göra klart det som ska göras till skolan och skicka iväg det.
Efter det en snabbstädning, städade hela lägenheten igår så behöver inte städa mer än max 30 minuter idag. Men ska tvätta några maskiner också och ta upp lite rentvätt, är nog det som kommer ta mest tid.
Sedan 16.00 så ska vi till Storarmsjö, jag och Robert, för att fixa lite med båten vi köpte förra sommaren och som nu kommer bli stugbåt eftersom vi har den andra i Bredträsk.
 
Så jag har lite att göra idag också. Får se hur länge vi kommer att vara borta men lät på Robert som att det inte skulle vara allt för länge. Efter allt är klart så blir det säkert en lugn kväll framför tvn eller en bok och förhoppningsvis får jag somna extra tidigt ikväll så att jag kanske tar mig upp i vettigare tid imorgon.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0