Verkar som det blir en ledig dag idag

Idag har jag inte hört något om jobb så antar att det blir en ledig dag idag för mig, men inte mig emot eftersom jag ska försöka städa här hemma och sedan när Robert slutar jobbet så ska vi in till stan. Blir en sväng på Jysk för att köpa lite nya lakan och sedan ska vi till Erik för att hälsa på och lämna lite saker och se om han fortfarande förstår sig på datorn som han köpte av oss ;p
 
Men nu sitter jag och slappar i väntan på att Roberts mamma ska komma hit med "lite" (läs massor) med fiskegrejer som Robert skulle ha hem och efter det blir det en sväng på ICA innan det är dags att göra lite lunch till mig och Robert. 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0