Trött ikväll

Har som sagt bara jobbat i 4 timar idag men känner mig helt slut i kroppen, vilket säkert beror på att jag har varit förkyld i snart 2 veckor och att febern lyst med sin frånvaro men att ledvärken ändå suttit i som om jag haft feber.
Somnade i alla fall en timma efter middagen och det är inte så vanligt när det gäller mig, var bara tänkt att jag skulle lägga mig under täcket en stund eftersom jag frös som en tok men då somnade jag istället.
 
Imorgon blir det ännu mera jobb och ett längre pass. Då blir det att jobba 7.30 - 16.30, men ska inte gnälla för pengar är aldrig fel. På fredag var det tänkt att jag skulle jobba samma tid men eftersom vi ska bort så fick jag ändra så att jag slutade 30 minuter tidigare. Men som det ser ut nu då jag fick veta att Roberts pappa skulle komma tidigare så måste jag nog ändra det igen och vara ledig eller bara gå halvdag. På mitt jobb har de i alla fall folk de kan ringa om det behövs folk, till skillnad från Roberts jobb där de har sina anställda och inga i reserv och då de har mycket att göra så kan inte han ta ledigt en sekund, till skillnad från mig.
 
Nä nu ska jag sätta mig och dö en sekund innan det är dags för hundpromenad och dusch och sedan den efterlängtade sängen.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0