You better work b*tch!

Snart blir det sängen för min del eftersom jag ska jobba imorgon, en dag "ledigt" blev det, dock så har detta inte känts som en ledig dag utan långt ifrån. Vem kliver upp 07.00 på sin lediga dag?!
Så kände mig inte alls sådär jättesugen när de ringde mig på eftermiddagen idag och frågade om jag kunde jobba från och med 06.45 imorgon. Men sedan så försöker jag att ta på mig så mycket jobb som jag bara kan och orkar nu när Robert är sjukskriven och inte kommer att få så bra lön nästa månad. Sedan så är det väl aldrig fel att visa att man faktiskt vill jobba och kanske får något mer fast i framtiden, även om det känns som att den framtiden ligger lite långt borta just nu.
 
Nä sluta slösa bort dyrbar sovtid och gå och lägga mig kanske? Förhoppningsvis så kan jag somna inatt utan några större problem och slippa ligga vaken till 02.30 för då vet jag någon som kommer att vara en zombie imorgon!
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0