Två timmar

Imorgon blir det också jobb (man ska då aldrig få vara ledig helt plötsligt :p ), men det blir inte alls länge utan bara två timmar. Idag blev det ju tre timmar så inte så mycket det heller. Men anledningen till att det bara blir två timmar imorgon är för att de har verksamhetsträff och då får jag hoppa in och jobba för de som ska iväg på den under de timmarna. 
Sedan så får jag ju sovmorgon imorgon eftersom jag inte ska vara där förrän 13.00, blir väl att försöka vara där lite tidigare ändå. 
 
Men på onsdag har jag sagt att jag vill vara ledig eftersom jag eventuellt ska följa med Robert till sjukhuset då, får se hur det blir med det, och sedan måste denna soptipp till lägenhet totalstädas vilket aldrig blir gjort. 
Nu blir det i alla fall att sova eftersom jag fortfarande är på zombiemode från helgens delade turer. 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0