Två delade turer

Blir en delad tur även imorgon då den som egentligen skulle jobba hade blivit sjuk. Så då får jag jobba istället. Lär ju vara helt slut imorgon efter två delade turer direkt efter varandra. 
Det jobbigaste är ju inte heller att vara där och jobba utan det jobbigaste är att ta sig dit och hem nu när jag inte kan cykla då min cykel har blivit stulen. Men jag tror att allt har löst sig med det i alla fall, det enda som är är att jag måste fara imorgon en timma innan jag börjar och sedan sitta där och vänta i 50 minuter. Så blir att äta frukost där imorgon så att jag åtminstonde kan sova så länge som möjligt. Även om så länge som möjligt betyder 05.30 och inte en minut mer. 
 
Nä nu ska jag fortsätta med att göra ingenting tills det är dags att fara på jobbet igen och jobba andra halvan av dagen. 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0