R.I.P Kim Anderzon ♥

I fredags kväll dog en av vår tids mest folkkäraste människor, min tremänning Kim Anderzon. Kim hade under ett par års tid lidit av cancer och har nu somnat in.
Jag kände inte Kim personligen utan fick bara veta som ung att jag var släkt med henne på något sett, det var efter att ha sett henne i julkalendern "Julens hjältar". Minns att jag skröt över att hon var min släktning men när folk frågade mig hur vi var släkt så kunde jag inte riktigt svara på det. Tills 2006 då min farbror började att släktforska och lyckades även få tag på hennes mejladress, så jag skickade iväg ett mejl till Kim. Tillbaka fick jag ett mejl fullt av glädje, ett mejl som jag fortfarande har kvar och som jag läst både igår och idag. I mejlet hade Kim skrivit en mening som berörde mig då och som berörde mig extra mycket igår och det var "Du vet: Man kan alltid uppfylla sina drömmar!"  

Jag ångrar att jag aldrig tog mig chansen att lära känna henne bättre, men samtidigt så vet jag att jag bara inte kunde kräva hennes tid för att vi var tremänningar. Men det hade varit roligt att träffa henne och prata med henne öga mot öga istället för genom mejl. Efter allt som jag har läst om henne de senaste 24 timmarna så inser jag att hon hade kunnat vara en stor förebild för mig när jag var tonåring, men det är inte försent med det. 
Kim har verkligen betytt mycket för människor, både kända och okända, hon var en fantastisk skådespelerska med en stor, glädjefylld personlighet. 
Jag kommer att tända ett ljus för Kim ikväll och fortsätta göra allt för att uppfylla mina drömmar! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0