Oriflame

För några veckor sedan så beställde jag lite saker från Oriflame, hade bara hört talas om det innan men när mamma skulle beställa från en väninna så passade jag på att beställa jag också.
Köpte lite olika saker men det blev mest duschcreme eftersom det är något som alltid går åt och jag är lite utav en samlare av olika duschcremer har jag märkt, kanske för att jag lätt tröttnar på dem och alltid vill ha olika från varje gång jag duschar.
 
Det enda som blev lite knas under beställningen var att vi fick dubbelt av två av duschcremerna (eftersom jag hade skrivit att det var två för en viss summa efter priset) men då köpte mamma av mig två.
Har varit inne på deras hemsida nu för att kolla runt lite och se vad mer de har för saker men tror att jag kommer att fortsätta att beställa från mammas väninna eftersom det blev mycket billigare.
 
Här är en bild på det jag köpte, längst upp duschcremer (och ja jag vågar erkänna att jag köpte den lila bara för att det var eiffeltornet på den) och längst ner är en kajal, en spatvål och en peel-off mask som faktiskt funkar riktigt bra men känns lite otäckt när man ska dra bort den.
 
(alla bilder kommer från oriflames hemsida, www.oriflame.com)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0