Lättare att få tag på FBI

Testade att ringa till skolan idag igen, först när jag nyss klivit upp och sedan mitt på dagen. Första gången fick jag bara att det inte var någon som svarade och andra gången så fick jag veta att personen var på möte eller liknande de närmaste två timmarna eller va de nu sa. 
Så då sökte jag reda på emailadressen till en annan studievägledare och berättade hur det låg till så nu hoppas jag bara på svar från henne så att jag får veta hur det går egentligen.
Det känns nästan som att det vore enklare att få tag på någon på FBI än på skolan när det aldrig är någon som svarar i den förbannade telefonen och den som man har varit i kontakt med tidigare är sjukskriven och bara kan hänvisa till personer som man inte får tag på hur mycket man än försöker.
 
Jaja bara att hålla tummarna och hoppas på svar under morgondagen och hoppas att jag får göra klart det lilla som jag har kvar så snart som möjligt.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0