Julen närmar sig

Jag vet inte om det bara är jag, eller om det är någon därute som håller med mig, men jag tycker att julen "börjar" tidigare och tidigare för varje år. Oktober har nästan bara börjat men det är ändå julmust på ICA, tomtar på Biltema och babbel om jul vart man än kommer. 
Jag blir nästan lite stressad men förstår att affärerna får ut mycket av det, som säljer en massa till och med långt efter jul. 
 
Jag har i alla fall funderat på lite saker som jag skulle kunna önska mig av Robert detta år (med önska menar jag köpa det själv, trycka det i armarna på honom och be honom slå in det och ge det till mig på julafton!). Nä kanske inte exakt så men vill ha en sån här bok ifylld av Robert.
 
Fast har önskat mig den här boken ett bra tag nu, så det är där min idé kommer in. Känns som att det är lika bra att köpa den själv och sedan får Robert fylla i den och ge den till mig på julafton. Då får jag det jag vill ha i alla fall ;)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0