Fredagsmys för en

Ikväll blev en kväll själv eftersom Robert for iväg till en kompis och ska sova där inatt, inte mig emot eftersom jag fick lite egentid. Har ätit våfflor till middag, något som Robert inte gillar, och sedan har jag kollat på tv och fått välja de program som jag gillar! Efter att bara fått se på history de senaste veckorna så känns det som världens lyxigaste just nu, att få välja kanal.
Har även köpt popcorn som jag funderar på att göra i ordning snart och leta upp en film som INTE är en action! Ja jag älskar när Robert är hemma och erkänner att jag inte kan klara mig länge utan honom men just idag så är jag glad över att få ha lite egentid.
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0