Du är en möglig vinnare...

Nu är jag hemma från vårdcentralen och det tog nog inte ens en minut när jag väl fått komma in och ont gjorde det inte heller. 
Sitter nu och väntar på att Robert ska höra av sig samtidigt som jag har läst lite tradera mejl som jag fått till mammas mejl. Ser ett mejl längst upp med rubriken "Du är en möglig vinnare av en Samsung UHD-TV..." och undrar då om det fortfarande finns folk som går på dessa mejl och faktiskt öppnar dem och deltar i olika tävlingar m.m och speciellt när rubriken, som i detta fall, inte ens är stavad rätt och får budskapet till ett helt annat än tänkt. Mamma får i alla fall sådana mejl dagligen och det är inte lite heller, rensade bort över 200 igår och har runt 580 kvar...och innan jag är klar med den rensningen så lär hon ju fått 50 st till med konstiga rubriker.
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0