Dött på jobbfronten

Den här veckan så har det varit dött på jobbfronten, det enda samtalet som jag har fått är det jag fick i måndags men det blev ju inget med det eftersom pappa skulle komma hit då. 
Så har haft telefonen avstängd i onödan på nätterna eftersom det endå inte var någon som hade ringt, och jo jag har kollat det står att man har ett missat samtal även om telefonen varit avstängd.
 
Imorgon kan jag inte heller jobba eftersom jag ska på vårdcentralen på morgonen, om jag nu inte får ett kort kvällspass. 
Sedan måste jag också försöka vänta på dygnet, är uppe alldeles för länge och vaknar alldeles för sent nu. Bara för att Robert är hemma och tycker att man ska vara uppe hela nätterna och titta på film/tv-serier. Men ikväll blir det i alla fall att gå och lägga sig några timmar tidigare då både han och jag ska upp tidigt imorgon bitti. Återstår att se hur det går med det. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0