Detta händer idag

Efter att jag har skrivit klart detta så blir det att börja städa lägenheten eftersom pappa kommer hit idag. Han ska köpa våran AUDI eftersom vi inte har någon användning av den nu då vi har köpt en ny bil. Så vid 13.00 skulle bussen vara här. 
Tänkte att det inte kan vara så mycket att göra men har nu ett helt A4 papper fullt med saker som jag ska hinna göra innan han kommer + att jag ska städa ur det sista i bilen också.
 
Sedan har vakansen ringt mig som en tok efter jag pratat med pappa, de ville att jag skulle jobba ikväll och det hade jag gärna gjort om det inte vore för att pappa skulle komma och han är ju inte här så ofta.
Men nu blir det i alla fall att återgå till städningen för annars kommer jag aldrig att hinna klart allt som ska göras.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0