Cubus har kommit till stan!

Nu har Cubus äntligen öppnat i Umeå och önskar verkligen att jag hade haft mer pengar så att jag kunde fara dit och handla imorgon när de har 30%. Har faktiskt bara varit på Cubus en gång, i Ö-vik, och det var för lite mer än 7 år sedan, så det var inte igår precis, men har spanat in kläderna på deras hemsida. Så här är ett litet axplock på kläder som jag skulle köpa på Cubus om någon kom imorgon och gav mig några tusenlappar för att bara spendera kläder på.
 
 
 

Så om det finns någon därute som tycker sig ha lite för mycket pengar och inte har något att spendera de på så får denne mer än gärna skänka dem till mig ;) Nä skämt åsido, får väl börja spara lite pengar så att jag kan shoppa lite kläder någon gång framöver.
 
(Alla bilder kommer från www.cubus.se)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0