Bredträsk x2

Eftersom jag fortfarande inte har lagt ut bilder från Bredträsk resorna vi gjort så lägger jag ut bilder från båda resorna i samma inlägg.
Börjar med resan som jag, Robert, Erik och Nova gjorde 15/8 - 17/8. Blev mycket fiske den helgen men däremot blev det inte så mycket fisk, inte som senast då vi var där. Här är i alla fall lite bilder.
 
Bredträsk 15/8 - 17/8
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bredträsk 26/9-28/9

Bilder från senaste resan till Bredträsk. Men eftersom vi kom dit så sent på fredagen och var på sjukhuset hela dagen på lördagen så har jag mest bara bilder från söndagen förutom de två sista som är från lördag kväll. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0