Blev en riktigt kort dag

Idag så blev det en riktigt kort dag. Började 8.30 och följde med en person till tandläkaren och där blev jag sittande till strax efter 11.00. Kom tillbaka strax före halv och frågade om de ville ha någon mer hjälp idag eftersom jag var insatt som extra personal utöver de som jobbade idag. Men de behövde ingen mer så behövde inte stanna tills klockan 13.00 som det annars var tänkt. Så då tog jag bussen hem 11.45 och nu har jag och Nova tagit oss en promenad hem till mamma. 
 
Det känns idag att man jobbat två delade turer i helgen, skallen är inte med riktigt. Skulle behöva en lång sovmorgon eller bara en vilodag men får se när jag har tid med det.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0