12.00-20.30

Idag så blir det jobb 12.00-20.30. Jag vet inte varför men det känns så otroligt länge trots att dett pass är 30 minuter kortare än dagspassen. Kanske för att det känns som att man är där hela dagen och sedan när man kommer hem så är det bara att hopp i säng, eller nästan i alla fall. 
 
Fick i alla fall en behövlig sovmorgon idag, även om jag sovit oroligt även i natt. Skulle behöva en dag utan måsten så att jag kunde stänga av mobilen kvällen innan och bara veta att vaknar jag 10.00 eller 13.00 så gör det ingeting eftersom  jag liks inte har en massa måsten att kliva upp till. Otroligt nog så sover jag alltid som bäst om jag somnar runt 02.00 och sedan kanske vaknar vid 09.00 och då är jag alltid utvilad till max.
 
Nä nu är det väl bara att göra i ordning lite lunch och matlåda till i eftermiddag och sedan gå ut med Nova och sedan har väl klockan börjat närma sig avfärd mot jobbet. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0