Tisdag 13/5

Idag så var det jobb 7.30-16.30 som gällde så sovmorgon en timma för mig! ;D Dagen har gått rätt så bra och börjar komma in i det mer och mer även om vissa saker fortfarande känns nytt.
Sedan efter jobbet så åkte jag med Robert och Tina in till Umeå eftersom Tina skulle låna våran bil och fara på Biltema, så vi hängde på och jag har handlat lite saker till stugan och lite annat.

Sedan jag kom hem så har jag inte gjort så mycket, endast lagat lite mat och latat mig och gäspat. Tycker inte att jag anstränger mig så mycket på dagarna men det känns i kroppen nu att man börjar komma in i rutinerna för att kliva upp tidigt och sova tidigt. Så snart blir det att hopp i säng och se om man kanske lyckas ta en längre sovmorgon imorgon eller om man vaknar samma tid som imorse.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0