Ja ibland har man rätt att bli förbannad på mänskligheten!

Ibland så har man rätt att bli förbannad på mänskligheten och idag är en sådan dag. Fick veta en sak igår som gjorde mig riktigt förbannad och inte bara för att det är en familjemedlem till mig som råkat ut för detta utan även för att sånt här får ske om och om igen av vissa personer utan att det blir några störra åtgärder!
 
Vet inte om jag ska skriva ut vad som har hänt för att varna andra att såna här personer finns bara runt knuten där vi bor eller om jag ska strunta i att skriva ut det för att skydda personen som råkat ut för det.
Hur som helst så är det som hände så otroligt hemskt och jag har svårt att förstå att vissa personer tycks kunna göra vad de vill om och om igen utan att det blir någon större sak av det sedan. Och har du varit full när det skedde så tycks man få ett frikort till friheten, speciellt om man inte minns så mycket av det man har gjort, för det har man ju sett tidigare i andra sammanhang.
 
Men den här gången så hoppas jag att det blir en större utredning och ett hårdare straff! 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0