Som jag trodde!

Fick såklart feber igår! :( Precis som jag befarade. Dock hade jag ingen hög feber igår på eftermiddagen och kvällen, högst 38.0
Men värre var det inatt, runt 23.45 vaknade jag av att det gjorde så ofantligt ont i kroppen och kollade tempen som då låg på 38.6, inte heller så mycket för vissa. Men jag får alltid så ont i kroppen när jag har feber, det sticker och stramar i ben, rygg och armar.
 
Så känner jag mig pigg och rask för min första arbetsdag just nu när jag sitter här 04.26 och har 38.2 och så ont i hela kroppen att jag knappt tar mig framåt? Nä inte precis men kan inte ringa och sjukanmäla mig nu bara några timmar innan jag ska åka.
 
Så kommer vara en lång dag idag, är dock glad att min snälla och fina bror kommer och hämtar mig i Vännäsby ikväll så att jag slipper åka med enda till stan och sitta där och vänta och sedan komma hem två timmar senare än om jag hoppar av där.
Men det är ändå 14,5 timmar tills jag får lägga mig i sängen igen!
Nä kanske ta och sluta gnälla och göra mig i ordning istället. Hoppas ni andra får vara friska och glada idag och till er som inte är det så krya på er!
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0