Plugga + vänta på bud

Fick min naturkunskapsbok igår, hittade en precis efter att jag skrivit om det här. Så idag blir det att plugga eftersom jag egentligen skulle börja i måndags så ligger jag ju några dagar efter.
Nu ska inte första uppgiften vara inskickad förrän söndag nästa vecka men ska knappt vara hemma något nästa vecka, men mer om det senare.
 
Passar ju bra att jag ska vara hemma och plugga idag eftersom jag också håller på att vänta på ett paket som ska komma med bud, skriver mer om det senare också, efter att det har kommit.
Men nu först så ska jag ta en sväng ut med hundarna och sedan göra lite lunch innan det är dags att sätta sig med näsan i boken.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0