plugga, plugga & plugga

Idag och imorgon är det pluggning som gäller, oavsett om jag är sjuk eller inter eftersom jag sedan kommer att vara borta torsdag - måndag för att jobba.
Hade jag inte haft så lätt för att bli åksjuk så hade jag pluggat på bussresorna när jag fick tid över.
 
Idag känner jag mig lite bättre i alla fall, med det menar jag att jag inte har haft någon feber än så länge. Men har en temp som ena sekunden legat på 36.5 och i andra 37.2 och sedan ner igen, så tempen går upp och ner som en jäkla jojo.
Sedan så är kroppen helt öm idag och speciellt skallen som inte verkar hänga med. 
 
Så jag undrar hur mycket av det som jag läser som verkligen kommer att stanna kvar i skallen. Ska göra uppdraget som ska lämnas in på söndag redan imorgon så får se hur det kommer att gå då.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0