Nu har jag inte tid att bli sjuk!

Det slår aldrig fel att jag blir sjuk en gång på hösten-strax före jul och sedan en gång på våren. 
Sist jag var sjuk var ju i slutet av september och hade först feber till och från i 2 veckor och sedan var jag dålig till och från ett bra tag efter att febern försvann.
Nu har jag börjat få ont i halsen och har sedan några dagar tillbaka haft ont i lederna :/ 
Kollade tempen igår, vi har en sådan där som man kollar under tungan. Har hört att man ska lägga til 0.5 grader men då vi har en sådan som piper och blinkar i en viss färg när man har mätt klart så tror jag inte att man behöver det. Hade iaf bara 37.0 igår när jag kollade så ingen feber med andra ord men det hettade i hela ansiktet som det brukar göra när jag är på väg att få feber.
 
Jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu! Ska ju jobba 48 timmar i veckan som kommer. Så snälla feber om du nu hade tänkt dyka upp så gör det nästa måndag istället, då jag har "tid" att bli sjuk!
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0