Letar som en tok!

Igår var egentligen första dagen med nästa kurs som är Naturkunskap 1b, men jag har fortfarande ingen bok! Skickade som en galning på böcker på Blocket hela förra veckan, la ut en annons på facebook på Vännäs köp & sälj och har även suttit idag och mejlat som en tok.
Hade jag haft pengar på telefonen så hade jag kunnat använda det snabbare alternativet, dvs ringa eller smsa, men när jag inte har det så får jag snällt vänta på svar!
 
Dessa böcker är inte så billiga att köpa nya heller och dessutom så tar det ännu längre tid innan man får hem boken än om man köper den privat! Men har ingen svarat innan imorgon så har jag väl inget annat val än att beställa en ny.
Tur att jag har tills den 16e på mig innan det är dags för första uppdraget. Däremot ska jag vara i Hemavan 5 dagar av 7 nästa vecka då jag ska jobba, så kommer bli tajt med studierna då.


Ingen som har denna bok och vill sälja den till mig? ;)
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0