Känner mig helt slut...

Känner mig helt slut i kroppen, kom nyss innanför dörren hemma. For hem till mamma tvärt när jag kom fram eftersom jag inte var så sugen på att fara raka vägen hem till en tom lägenhet.
Men kunde inte stanna längre än tills nu eftersom jag ska upp 4.30-5.00 och göra mig i ordning för morgondagens resa, tur att man redan har ordnat med fika för resan, om nu två äpplen, två mackor och lite loka räcker för en tolv timmars resa men ids inte ställa mig och laga mat nu.
 
För nu blir det att hoppa in i duschen och sedan ner i snarkdosan som Robert har begravt under en stor hög med kläder eftersom han tidigare idag letade efter ett klädesplagg...värre än en tjej!
Sedan så är det bara att hoppas på att få sova inatt, men med denna förkylning som blivit hundra resor värre bara sedan igår så vet man aldrig om det blir nån sömn.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0