Home sweet home

Då var man äntligen hemma och ska bara göra lite fika för imorgon och sedan så är det sängen som gäller. Ska ju upp samma tid imorgon bitti igen.
Känner mig grymt less och snurrig och har även en temp som sjunker och ligger nu på en temp som jag aldrig haft tidigare dvs 36.2 brukar ligga på 36.8-37.0, nu vet jag att det inte är allvarligt och beror säkert bara på sömnrubbningarna.
 
Imorgon kommer bli en dryg dag med start samma tid som sagt och sedan kommer jag nog fram till hotellet i stan vid 23.30 på kvällen, men tro mig hade mycket hellre sovit hemma i min egen säng med min underbaraste!
Sedan så ska jag vänta 5 timmar på bussen hem imorgon, idag var det bara 4 timmar och det var nog drygt. Men imorgon hoppar jag av på busstationen i Tärnaby istället så jag slipper sitta i entrén på ICA i Hemavan eftersom de inte har någon busstation där utan bara en liten busskur utanför affären...
 
Men nu ska jag ta och göra klart det sista så att jag kommer i säng, hoppas ni andra har en trevlig helg och med betydligt mindre bussåkande.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0