Hemavan x4

Nästa vecka blir det att åka till Hemavan 4 gånger tur och retur för att jobba på bussen. Dvs samma sak som jag gjorde förra året.
Ska dit första gången på måndag och sedan blir det på torsdag som jag ska dit gången efter det men då ska jag sova över där tills på fredagen.
Sedan så är det en tur och retur resa på lördagen och en tur och retur resa på söndagen men på söndagen ska jag eventuellt övernatta i stan eftersom jag kommer fram så sent och inte har någon som kan hämta upp mig den tiden. 
 
Så idag har jag fått alla enkäterna, pennor och annat som behövs när man ska jobba. Ser fram emot det samtidigt som jag som vanligt oroar mig för åksjuka. Ska nog fara och hämta ut mina åksjukeplåster imorgon och får hålla tummarna att de finns kvar eftersom receptet bara gällde ett år och minns inte exakt när det var jag fick det.

Så nu har jag förklarat varför jag inte kommer att vara hemma så mycket nästa vecka. Blir minst 48 timmar på olika bussar under veckan och två lediga dagar som kommer att ägnas åt studier.

 
En bild från förra årets resa till Hemavan, då klev jag inte ens av bussen eftersom det var samma buss som skulle tillbaka.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0