Grattis farmor!

Idag när jag kollade almanackan så såg jag att min farmor hade namnsdag igår. Jag har aldrig träffat min farmor eftersom hon dog innan jag föddes. Den enda av mina mor- och farföräldrar som jag har träffat är morfar men han dog när jag bara var något år gammal.
Ibland händer det att jag blir lite svartsjuk på människor som har sina mor- och farföräldrar i livet. Jag önskar att jag hade fått lära känna mina och fått veta saker från när de var mindre, baka med dem, fara och hälsa på dem m.m
Så jag tycker att det är väldigt tråkigt att jag aldrig fick den chansen. Men livet har sin gång tyvärr.

Här är i alla fall en bild på min farmor som hade namnsdag igår. Jag tycker att hon är mycket lik min pappa. 

 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0