Då var vintern tillbaka

Och där kom snön och vintern tillbaka, önskar bara att det hade kunnat vänta tills ikväll så att jag slapp gå i snön och blåsten med tidningarna.
Jag vet att jag sa att jag ville ha snö till påsk men nu när det blev inställt eftersom vi ska dit nästa helg istället så hade våren gärna fått komma.
Visst är det väl kul med en riktig vinter också men nu är jag less på gråa dagar med slask, halka och blöta fötter. Och inte heller veta hur man ska klä sig när man vaknar eftersom det ena sekunden kan vara plusgrader och nästa minusgrader och blåst.
 
Men nu vill jag ha vår och sol så att man blir lite piggare på dagarna. Och sedan kommer den underbara sommaren då man får sola, bada, åka båt, fiska, grilla, vara i stugan, promenera och allt annat skoj som hör sommaren till.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0