Blev ingen resa

Det blev ingen resa idag. Började må ännu sämre efter det att jag skrev imorse. Fick till och med gå och kräkas, bara slem dock (intresseklubben antecknar).
Så gick och lade mig vid 8 tiden igen och sov till strax efter 11.00, vilket var behövligt. Nu har febern försvunnit för tillfället men om jag känner min kropp rätt så kommer det säkert att stiga fram mot kvällen igen. 
 
Nu blir det en liten promenad med hundarna i det fina och varma vädret. Tror att lite luft kommer att göra mig gott och dessutom finns det inga ursäkter när man har hund, de måste ut oavsett om jag är sjuk eller inte.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0