Andra sanningen

.....jag kan ej äta med köksfläkten igång.
 
Det kan ju inte bara vara jag som tycker att det är otroligt irriterande när köksfläkten är igång? Jag kan inte ens koncentrera mig på att äta när den är igång. Fast det kan ju också bero på att den vi har lever om så högt och att vårat kök är så litet så att man nästan sitter bredvid spisen och äter.
 
Jag brukar i alla fall skynda mig att stänga av den så fort jag har lagat maten klart. Och om jag glömmer det så är det det första som jag lägger märke till när jag ska börja äta.
Visst är jag hemma hos någon annan så tänker jag inte på det lika mycket men just hemma hos oss och även hemma hos mamma så hatar jag när den är igång. Hemma hos mamma stänger jag även av fläkten när det inte är mat men det är för att den nästan överröstar en när man ska prata, och då har mamma ändå fått en ny fläkt som ska låta mindre ;p
 
En bild på matro-marodören!
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0