4 dagars stugsmys

Imorgon så åker vi till stugan och Roberts pappa Erik ska följa med oss dit. Var tänkt att Mats också skulle med men det gick inte eftersom han inte fick vara ledig på fredagen, så det var ju lite synd.
Men först imorgon så ska jag jobba, fick extra tidningar för just imorgon som ska delas ut tillsammans med de ordinarie tidningarna. Så får hoppas att det inte tar så mycket längre tid än vad det brukar göra annars eftersom jag har lite saker att göra innan vi kan fara.
 
Har även lite saker att göra nu innan jag kan sova. Ska ut med hundar, tömma tvättmaskinen och starta en ny med handdukar och dylikt som är kvar att tvättas och sedan bara kan slängas in i torktumlaren imorgon bitti.
Så lika bra att jag sätter igång med det nu på en gång eftersom jag är så trött...Robert sover ju redan.
 
Undrar hur mycket sömn det kommer att bli i helgen, vi ska i alla fall sova i sovrummet den här gången så nu kan man i alla fall stänga in sig och lägga sig tidigt om man skulle känna för det. Tillskillnad från om man sover i vardagsrummet och måste vänta på att alla farit innan man kan sova eftersom man måste bädda ut gästsängarna där. Men vardagsrummet blir så mycket varmare än sovrummet den här årstiden.
 
Men nog om detta. Ska försöka ta så mycket bilder som jag bara kan och sedan lägga ut bilderna här när jag kommer hem igen på söndag eller kanske på måndag om vi kommer hem sent.
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0