3 veckor...

Nu har det gått tre veckor sedan jag skickade in min ansökan till csn och eftersom jag skickade in den via datorn så kom den in ganska omgående, vilket jag även fick ett meddelande om.
Ringde dit i måndags och hörde hur det gick och om alla papper hade kommit fram så att det inte berodde på det. Men alla papper hade kommit fram, problemet var det att de inte hade öppnat min ansökan än bara....
Frågade personen jag pratade med om hur lång tid det skulle ta och fick till svar att ja det beror ju på när de hade tänkt börja med ansökan...
På fredag ska jag ringa dit igen om jag inte har fått något besked innan dess.
 
Just nu känner jag bara att jag var dum i huvudet som ville läsa upp mina gymnasiebetyg för man får ju inte en endaste krona in på kontot och hade jag inte jobbat och fått mina ynka hundralappar så hade jag levt på 0kr! Bra hjälp man är till hemmets alla kostnader då!
Men mindre än två månader kvar nu tills jag har en gymnasieexamen och en sak mindre att oroa sig för i framtiden. Sedan slipper jag börja om enda från början med alla gymnasiekurser om jag istället hade velat läst upp betygen efter det här året.
 
Men att det ska behöva ta så lång tid och att det ska krångla hela tiden. Detta är min tredje ansökan sedan jag började plugga i oktober så är måttligt less just nu!
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0