Tröttheten tar över

Denna dag har verkligen varit fullspäckad med information och praktiska övningar och övningar där man själv fick agera patient och åka lyft, inte den roligaste upplevelsen så känner nu större sympati för de som tvingas åka lyft varje dag.
Så dagen gjorde mig inte piggare precis och försökte sova en stund när jag kom hem men blev inget med det och inte kan man sova nu heller eftersom jag har ett täcke i tvättmaskinen som snart ska kastas in i torktumlaren eftersom det behövs senare ikväll till Roberts bror som ska sova här.
 
Men man får väl passa på att gå ut med hundarna, duscha och fixa lite här innan man går ner och tar ur torktumlaren för att bädda och efter det hoppas jag på att kunna somna och få sova i ett svep HELA NATTEN! Och imorgon är det jobb som gäller.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0