Skenet bedrar

Vädret idag har varit lurigt då det ena sekunden har varit strålande sol (vilket det var imorse då jag cyklade till jobbet) för att i nästa börja regna. 
Vid 14.00 tiden idag så kom det lite skurar och min första tanke var att nej nu kommer jag få cykla hem i regnet. Men sedan när klockan var 15.30 så var det soligt igen, dock med en del mörka moln en bit bort men tänkte att de kanske inte skulle komma förrän senare. Men så fel man kan ha. Precis när jag bytt om, ca 30 minuter senare, och tittar ut så ser jag att det börjat regna lite lätt och hinner knappt börja cykla iväg förrän det öser ner, så liknade en dränkt råtta när jag kom hem till mamma.
Sedan hinner jag bara parkera cykeln där så slutar det att regna och solen tittar fram, tills dess att jag ska hem vill säga då det åter igen hade börjat spöregna.
Men nu sitter jag hemma i värmen och har inte planerat att gå ut något mer idag eftersom jag inte har några hundar hemma då de är i stugan tillsammans med Robert. 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0