Midsommar 2014

Denna midsommar har varit riktigt rolig men jag tyckte nästan att den kändes lite kort. Kanske för att jag kom dit en dag senare än alla andra eftersom jag jobbade några timmar på fredagen. 
Vet inte hur jag ska kunna summera den här helgen i text så bjuder på lite bilder istället.
 
Eftersom mamma följde med systeryster med familj till Stockholm så fick vi vara hundvakt till Lillan i helgen. Som jag förstod redan från början så skulle hon bli Mats lilla ögonsten och fick hålla koll på henne på hemvägen så att hon inte råkade följa med Mats hem :p
 
Mats i Boratdräkt/Mankini, redo för att åka lite ring
 
Sedan fick han kravla sig upp på land efter båtturen ;P

"Man får inte sova på ön!"
 
Hade en till bild som jag var sugen på att lägga ut men ångrade mig i sista sekunden eftersom jag inte tycker att det var 100% rätt att lägga ut den, men rolig är den i alla fall. Nästan lika rolig som Mr.Chainsaw (Mr.Chainshow!)
 
Det enda dåliga med denna midsommar måste ha varit vädret med regn, hagel och blåst. Men ska inte gnälla, vi fick faktiskt en del solglimtar också ;)
Men å andra sidan, vem behöver sol när man umgås med en massa roliga människor som lyser upp tillvaron? Så tack till Robert, Erik, Mats, Johan, Viktoria, Alex, Samuel, Camilla, Sandra och alla ni andra för denna midsommar!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0