Lite kort om dagen

Ja då var man hemma, blev att sluta lite tidigare för oss som inte skulle jobba inom hemtjänsten. Dagen har gått bra men det blev mycket information och mycket om samma sak, men när det är viktiga saker det handlar om så är det väl bra med upprepning. Men för mig som har medicindeligering så kändes det som mycket upprepning. Däremot så fick vi även göra ett prov om det som jag tycker var rätt så bra.
 
Sedan hade vi ju även turen att bli bjudna på fika två gånger och även lunch, så det var ju snällt av kommunen att bjuda på det ;) 
Mindre kul är väl träsmaken man har i arslet efter att ha suttit hela dagen men imorgon blir det nog bättre eftersom vi kommer ha mer praktiskt och öva på förflyttningar och liknande. 
 
Nu gör jag så lite som möjligt, väntar på att Robert ska komma hem och fråga honom om vi ska följa med min syster med familj och ut och äta eftersom hennes barn slutat skolan idag så blir det att äta ute för dem och då undrade hon om inte vi skulle med. Så får se hur det blir med det.
Annars så får det bli couscous och grönsaker för min del idag igen och Robert får väl äta det som är kvar sen tidigare.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0