Introduktionsutbildning idag

Idag så är det dag 1/2 på introduktionsutbildningen och ska vara där 08.00, har även tagit reda på vart exakt det är nu så kommer nog inte att vara någon fara att hitta dit.
Dessutom så är jag uppe i tid, tillskillnad från vad jag drömde inatt då jag drömde att jag vaknade strax före åtta och Robert likaså och det blev ett väldigt stressande eftersom jag hade en massa hundar som skulle ut, dessutom så fick jag välja mellan att sminka mig eller att borsta tänderna. Sedan hade jag packat två små väskor fulla med en massa papper, böcker och block men det liknade mest två soppåsar fulla med skräp!
 
Men nu kan jag försäkra mig om att jag både hinner fika lite, gå ut med Nova, kleta på mig lite foundation och borsta tänderna innan 7.30-7.40 när jag ska gå och det utan att stressa får jag hoppas.
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0