Godnatt till publiken

Jobbkvällen gick bara fint och även cykelturen dit gick bra eftersom jag fick låna mammas cykel. Trodde att det skulle ta jättelång tid eftersom det känns som att man cyklar med ettans växel i hela tiden (och nej det går inte att göra nått åt eftersom den inte har några växlar), men tog mig dit jättesnabbt så lånade den tills imorgon då jag ska cykla hem när jag slutar jobba eftersom Robert inte kan hämta mig då. Får dock skjuts dit så det sparar jag ju in lite tid på.
 
Nu efter jobbet så har vi sett på Click och nu blir det att gå och lägga sig så att man orkar med att jobba imorgon också. 
Så godnatt till publiken!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0